Monday, December 18, 2006

Poison

Ok, before I get to the meat and bones of this blog, I want to tell you three things.

1) This is Freeform for me. Stream of thought I guess would be more appropriate name for it. It will not make sense to anyone but me....and maybe those who can decipher my crude translation.

2) I really don't want people to read this, so please. Forget about it. It is not like you will understand it. I am not sure how to make single blog entry, read only to the owner, and right now I really don't have time.

3) For this reason, I did a very loose, and crude translation into a different language that most people who know me do not know. Please do not try to translate it back. This is really for my benifit. Yes, I am keeping the orignal around just so months from now, I know what it is I was saying. Some of you may get to know what it means, most of you will not. Please accept this and leave it as is...

Jeg elsker De. Ord ikke uttrykker hva jeg føler seg for De, men De aldri igjen vet gleden i å være holdt ved meg, eller lidensket av vår kropper trykkedd sammen i den naken i den natt. å Holde hverandre, elske hverandre, smake hverandre. De aldri vet dette. Noensinne. De vet hva jeg ønsker jeg gjort ? Forsvunnet inn i en skog. ..cut min håndledd åpner, og blør for De. å Skriking i smerte da blodet tømmer, all mens De er på telefonen, lytter til det. Med hva styrke jeg fører opp, jeg vil lykt skogen omkring meg, og da straks brenner min selv, ha De lytter da jeg skriker, brenne inn i en sprø, brenne min vev, og min innsider, og til slutt min hjerte, slik at jeg sjekker De aldri vet meg igjen. Hvorfor gjør jeg forblir venner med De ? Fordi De er min gift. Jeg ikke får nok av De, men jeg vet De er den verst ting at noensinne skjer til meg. Takk for å drepe fra hverandre av meg nå og for evig.